שיווק באינטרנט
המצאת האינטרנט כל כך ייחודית ומעניינת, עד שלעיתים קשה לתפוס עד כמה היא שינתה את חיינו. אחת לכמה זמן אנו נזכרים בחיים שהיו כאן עד לפני כמה שנים בודדות ומתקשים להאמין. כל כך הרבה תחומים ועסקים עברו לאינטרנט, עד שזה היה עניין של זמן שגם השיווק עצמו יעבור לעולם הווירטואלי. אם כן, כיצד שיווק אינטרנטי שינה את כללי המשחק ויכול לשחק לטובת בעלי העסקים כיום?
ההבדל בין השיווק הקלאסי לבין שיווק באינטרנט
ההבדל שהוא אולי הגדול ביותר בין שיווק באינטרנט לבין שיווק בעולם שבחוץ, הוא החיפוש הממוקד והפילוח לפי קהלי יעד. הסתכלו על הפרסומות בטלוויזיה או אלו שברדיו – חלקן מדברות על מוצרים לתינוקות, חלק על מכונית יוקרתית ואחרים בכלל על קפה. כל פרסומת פונה רק לחלק מאוד מסוים של קהל יעד, שלא בטוח אם בכלל צפה בפרסומת, מכיוון שכיום ניתן אפילו להעביר פרסומות או פשוט לראות את התוכנית דרך האינטרנט.
שיווק באינטרנט, עובד אחרת לגמרי. כאן, אין צורך לפרסם לכולם ולקוות לפגוע באחד ויחיד שהמוצר באמת רלוונטי אליו, אלא לפרסם לקהל הרלוונטי בלבד. כך למשל, כאשר אנו רוצים לפרסם משלוחי פרחים, אנו לא נפרסם אותה בכל האינטרנט, אלא נציב אותה רק כאשר אדם ממש יחפש את האפשרות של משלוחי פרחים אינטרנטיים או אחרים.
אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר לקבלת שירות לפרסום ושיווק עסקים באינטרנט.
שיווק ברשתות חברתיות – פייסבוק וגוגל
בתחילה, האתרים השונים עבדו בדיוק כמו הכבישים ושלטי החוצות, כאשר באתרים הגדולים הופיעו באנרים שהוסיפו פרסומות עם קישורים לאתרים אחרים. גם כיום זה קיים ורלוונטי מאוד, אך כשגוגל הגיע השתנו חוקי המשחק של שיווק באינטרנט, וכשפייסבוק הגיע, החוקים השתנו שוב. גוגל, מאפשר לגולש לקבל את המידע הרלוונטי אליו באופן מהיר ונוח. פייסבוק הפך את השיווק האינטרנטי ומאפשר למפרסמים שלו להכיר טוב יותר את הלקוחות הפוטנציאליים.
אם כן, בכדי לפרסם בגוגל, תוכלו לרכוש מודעות ממונות ומכוונות לקהלי היעד שלכם או פשוט להתחבב על גוגל באמצעות שיטות שיווק באינטרנט ולקדם את אתרכם למקומות הראשונים. בכדי לפרסם בגוגל, כל שתצטרכו הוא לכתוב מודעה עם קישור לאתרכם, לבחור את קהל היעד על פי פילוח של מדינה, שפה, גיל ואפילו תחומי עניין – והמודעה בדרך ללקוחות הבאים שלכם.